מי מבינכם אשר אינו יודע מה הן חברות הפקה לאירועים עסקיים וכן מה מגדיר את הפעילות שלהן, יתכבד נא לקרוא היטב את המאמר שלפניכם.
אחד מן התחומים אשר הכי משגשגים במדינת ישראל הינו תחום של האירועים. הרבה גורמים מבצעים בחירה לעבוד ביחד עם חברות הפקת אירועים עסקיים כדי לבצע אירוע משגשג ובטוב טעם. חברות של מפיקי אירועים עסקיים פועלות לפיתוח והן להפקה של אירועים, כמו למשל – חגיגה, כנס, ועידה, פסטיבל, אירוע עסקי וכן טקס וכיוצא בזה.
הפעילות של מפיקי אירועים לחברות טומנת בחובה למידה על מי שמזמין את הפקת האירוע וכמובן על קהל היעד שלו, התאמה בין אלמנטים טכניים של האירוע לפני השקה שלו הלכה למעשה, איתור של המוזמנים לאירוע וגם ייעוץ והקמה של תחומים והן של מוטיבים.
במערך של הפרוצדורות של הפקה וגם של תיאום של האירוע שלכם, מחויבות מן המציאות אף פרוצדורות של ניהול הפרויקט של הפקת אירועים עסקיים, כמו לדוגמה – תיאום בין כל מיני ספקים, תקצוב, דוכני מזון וכן תפריט, היצמדות ללוח זמנים אשר נקבע מבעוד מועד, השגה של ההיתרים שצריך לשם ביצוע של האירוע, בחירה של לוקיישן בו יתנהל האירוע שלכם, תיאום של כלי תחבורה והן של חנייה, סידור של דוברים וגם של אמנים, עיצוב של תפאורה ומרכיבי האירוע שלכם, ארגון של הביטחון וכן היערכות אל מצבי חירום וכיוצא בזה. עבור כל אחת מחברות של הפקת כנסים עסקיים ממונה מנהל אירוע, אשר על כתפיו מונחת האחריות על ליווי שלכם והן על קידום של כל מיני פרוצדורות אשר חבויות בתכנון ואף בארגון.
מנהל האירוע אמון הן על כל הפרוצדורות של הצד הלוגיסטי, האומנותי וגם הטכני. כמו כן, במציאות של היום, התחום של הפקת אירועים עסקיים כולל כל מיני אירועים בכל מיני ממדים, בין אם מדובר בארוחת בוקר עסקית ובין אם מדובר בהצגה או בסרט. המון תעשיות, ארגונים של צדקה וכן חברות, עסקים או ארגונים עורכים אירועים כדי לשווק את עצמם, ליצור קשר עסקי, לגייס הון וכיוצא בזאת.
כיצד לבצע באופן מיטבי הפקה של אירוע עבור חברת היי טק על ידי חברות הפקת אירועים עסקיים?
עבור כל עסק, חברה או ארגון יש את קווי דמותם המיוחדים שלהם ואף בכל סביבה עסקית נמצא הרכב אנושי אשר ספציפי רק עבורה. במקביל לכך, אף האירוע העסקי בהם יישא את קווי דמותם וככל שהדבר ממשי בהיבט שלהם – הינו ודאי בצורה מסוימת עבור חברות היי טק.
מה ההבדל בין הפקת כנסים עסקיים עבור חברת היי טק לבין הפקת אירועים עסקיים עבור כל חברה אחרת?
הפקה של אירוע עבור חברת היי טק דורשת חשיבה מעבר לקופסה וכן אותנטית, הרבה מעבר לסטנדרט המקובל. העובדים בחברת הייטק, אשר מורגלים כי מוענקת להם תשומת לב רבה וכן מנעד רב של פינוקים, צריכים לחוש שככל שעסקינן באירוע עסקי, כמו למשל – יום גיבוש, ערב חברה, יום כיף – מבצעים את הכל אקסטרה על מנת להרשים אותם. מפיקי אירועים עסקיים נדרשים לפצוח בהמצאה של הגלגל, ליזום טוויסט בעלילה ואף את הקונספט המצליח אשר יסייע בידי עובדי ההיי טק ליהנות ממש.
חברות הפקת אירועים עסקיים – צריכים לבצע סינרגיה בין תוכן מקצועי לבין תוכן בידורי
ההתמחות של מפיקי אירועים לחברות בהפקה של אירועים בעלי תפיסה מסוימת וכן רעיונית, נדרשים לבצע סינרגיה בין תוכן בידורי לבין תוכן מקצועי. נדרש מהם כי יהיה ברשותם שפע רב של בעלי מקצוע מכל מיני עולמות, אשר ייתנו בידם ביצוע של סינרגיה של תוכן אותנטי כחלק אינטגרלי מן האירוע, כאשר התכנים יותאמו לאירוע שלכם באמצעות במאי תכנים איכותי. שיתופי פעולה מיטביים מרחיבים את הכר אשר מוענק באמצעות חברות של הפקת אירועים עסקיים אשר מעניקים יצירה של אירוע בעל תפישה רעיונית מיוחדת. האפשרות להעניק פתרון מלא עבור כל מיני אירועים, תוך כדי נתינת הדעת הודות כל סוגי האלמנטים, הופכים כל אירוע לדבר מה שונה. האפשרות למצוא מענה של חשיבה מחוץ לקופסה, אפקטיבי וגם מקצועי עבור כל הפקת אירוע, תוך כדי ליווי והן ייעוץ ממבחר רב של בעלי מקצוע מן העולם של האירועים. האפשרות ליצור קונספט של תוכן אותנטי על ידי חברת הפקת אירועים עסקיים וכן ספציפי. האפשרות להלום את תכנון הפקת האירוע למסגרת של התקציב שלכם, אשר הוגדרה מבעוד מועד, ללא עשיית פשרות על מקצועיות וכן על טיב טעם.
דוכני מזון
עבור טעם ערב לחיך מוענק ממירב של דוכני המזון של מדינת ישראל, אשר נותן בידכם מנעד רב של סטייל של בישול כהלכה, אשר מבצעים סינרגיה באירוע שלכם, ומתבלנים אותו בניחוחות ובטעמים. מענה נהדר עבור הפקת אירועים עסקיים כגון – יום כיף, חגיגה של עובדים, יום גיבוש, הרמה של כוס, חגיגה של ראשית והן של השקה, אירוע של קידום מכירות או לחלופין של יחסי ציבור.
עבור דוכני מזון קיימים לא מעט מעלות, לעיל נציין כמה מהם
קודם כל, ניתן לאתר דוכנים של מזון עבור אירועים מכל מיני סוגים, הן במידה ועסקינן בדוכן אשר מגיש אוכל חם כמו למשל – שקשוקה והן במידה ועסקינן בדוכן אשר מגיש מזון מוכן אשר מיוצר במתחם של האירוע ואף הן במידה ועסקינן בדוכן אשר מגיש אוכל קר כמו לדוגמה דוכן שלגונים במטבל אישי לאירועים , אשר הינו נטילה של שלגון טובלים בשוקולד חום / לבן עשיר ומשובח שעליהם מפזרים על פי בחירה שלכם עוגיות , סוכריות, אגוזים, עדשים, בוטנים, קוקוס, וכיוצא בזה..
אטרקציה טעימה במיוחד! בה המוזמנים מקבלים שלגון לפי בקשתם, לרוב דוכני מזון לאירועים מעניקים אוכל זריז, לא אלמנטים יותר מדי מסובכים ואין אלמנטים אשר עשויים להמתין יותר מדי עת עד אשר מכינים אותם, הווה אומר – אוכל כמו למשל – מאפה, סלט, כריך או בשר כגון שווארמה וכיוצא בזאת. בהרבה אירועים הנכם עשויים לאתר אף מזון מתקתק כמו למשל – דוכן שלג בטעמים לאירועים, אשר הינו דוב השלג מייצר כדורי שלג המוגשים בכוסות מתכלות את כדורי השלג אוכלים עם כפית שעליהם מזלפים מגוון סירופים בטעמי פירות לבחירה: אננס , פסיפלורה, תות, משמש, דובדבן, פטל, תפוח, לימון, תפוז, וכיוצא בזה או גלידות, צמר גפן וכיוצא בכך.
שנית כל, השאלה אשר צריכה להישאל הינה איזה וכן מה הסך של דוכני מזון אשר אותם תעמידו באירוע שלכם, הינה פקטור עם המון מובנים. כמו למשל – הנכם עשויים להגות מה מספר של בני אדם אשר עשויים להיות מוזמנים אל האירוע שלכם, מה הגיל שלהם, מה הם התחומים אשר אותם הם מעדיפים, מה כדאי להציב במתחם וכן באיזו עונה של השנה, הווה אומר – במידה ומומלץ להעמיד דוכני מזון אשר הולמים את עונת החורף כמו שקשוקה יוקדת או לחלופין דוכני מזון אשר הולמים את עונת הקיץ, כמו לדוגמה – בר שיקים לאירועים , אשר הינם עשויים מן פירות העונה טבעיים: מלון ,תות, בננה, אבטיח, מנגו, אננס, תמר, קיווי, וכיוצא בזאת.. השיקים מוכנים בעת האירוע לעיניי המוזמנים על בסיס מים / חלב.. בר אקזוטי וצבעוני במיוחד, במידה וכדאי להעמיד דוכני מזון ספציפיים באזור סגור או שמא באזור פתוח. בשל כך כי בכל מיני מצבים נדרש לבשל את המזון במתחם עצמו, אז שמא ודוכן הנ"ל לא עשוי להיות מומלץ להציבו באזור סגור, כי אם אך ורק באזור פתוח, כדי שלא ייקווה עשן בשטח.
שלישית, הבחירה של כמה ואף של איזה דוכני מזון עבור אירועים תעמיד בתוך האירוע, הינה אף פקטור של הקושיה – במידה ועסקינן הודות אירוע אשר קיים בו שירות של קייטרינג סטנדרטי או לחלופין לאו, דוכן מזון לדוגמה הינו בר מיצים סחוטים, אשר הוא עשיר במגוון רחב של פירות וירקות לחיזוק המערכת החיסונית הנסחטים במקום לפי דרישה שלכם: אשכולית / תפוח / לימונים / רימון / נענע / תפוז / גזר / סלרי / שומר / קולרבי / פטרוזיליה / וכיוצא בכך.
הפקת אירועים עסקיים בשילוב של דוכני מזון יהפכו את האירוע שלכם למשגשג. למידע נוסף פנו אלינו ונשמח לסייע!
מה חשוב לדעת על הפקת אירועים עסקיים?
בגין השאלה – מה חשוב לדעת על הפקת אירועים עסקיים? נענה כי על מנת שאירוע עסקי יהיה אופטימלי, כל המרכיבים שלו נדרשים להיות מחוברים ומהודקים היטב. לא קיים חלק אחד באירוע אשר חשוב יותר מחלק אחר, מדובר אודות שילוב שיוצר חוויה יוצאת מגדר הרגיל. הפקת אירועים עסקיים צריכה להתבצע בהתאם לצרכים של בית העסק, אף במידה ועסקינן אודות אירוע בשביל הלקוחות או העובדים שלכם, השקה של מוצר חדש, קמפיין להעלאת מודעות, וכיוצא בזאת. בתום אפיון היעד של האירוע העסקי, חברת ההפקה תלמד היטב את העסק, מה הגיל הממוצע של האורחים, מי קהל היעד של האירוע, וכיוצא בזה. היא תעניק תשומת לב אודות המגזר אליו האירוע פונה, בשל כך כי קיימים צרכים שנובעים מהבדלים תרבותיים או לחלופין מצרכים מיוחדים, כמו למשל – נגישות, אירוח של מוזמנים ממדינות שמעבר לים, וכיוצא בזאת. הפקה של אירועים עסקיים מתמקדת ברעיון מרכזי, אשר צריך להתאים לקונספט בהתאם למטרות שאופיינו לו וסביבו נבנית כל ההפקה לפרטי פרטים, מתוך התמקדות במקוריות ובייחודיות – יש לדאוג למצוא מתחם לאירוע העסקי אשר יהלום את תנאי מזג האוויר והן לזמן שבו ייערך האירוע העסקי, הווה אומר לבחור מקום פתוח או סגור. כמו כן, צריך להחליט מה יהיה סגנון ההגשה של הכיבוד או הארוחה, בין אם מדובר על מזנון חופשי או בין או מדובר על הגשה לשולחנות, עם או ללא אלכוהול. בנוסף לכך, יש לטפל בנושאים, כגון – מקומות חנייה, הדקורציה של המקום, רכישת מתנות ממותגות למוזמנים וכיוצא בכך.
איזה אירועים עסקיים מתאימים לחברות?
השאלה שדנה בנושא – איזה אירועים עסקיים מתאימים לחברות? תיענה כלעיל –
- אירועים עסקיים מקצועיים – מדובר אודות אירועים שבהם נוטים להזמין בני אדם מקצועיים, אשר עוסקים באותם תחומים של אותן חברות, מן היעד של התקדמות במשימות.
- אירועים עסקיים שמטרתם להשיק מוצר חדש של החברות – באירועים הללו יוצג המוצר החדש ויובהר מה מהותו ותועלתו ללקוחות.
- אירועים עסקיים לשם קיום היעדים של החברות – עסקינן אודות כנסים מקצועיים, אשר בהם יציגו מנהלי החברה את הפעילות של החברה, ביצוע הלכה למעשה של המטרות על פני השטח, שינויים חיוביים או שליליים ותוכניות לטווח הארוך.
- אירועים עסקיים עבור יום גיבוש לעובדים – מדובר על אירועים עסקיים מטעם החברות, אשר תרות אחר דרך להעניק לעובדיהן יום גדוש של גיבוש והנאה.
איך מפיקים אירוע עסקי קטן?
השאלה החשובה שמקורה בעניין של – איך מפיקים אירוע עסקי קטן? זוכה למענה שלהלן –
- יש להבין תחילה מה המטרות של העסק – המטרה המובילה של אירוע עסקי קטן עשויה להיות הכרת המותג שלכם, הצגת מוצר חדש, הגדלת ערוצי השיווק והקשרים וכיוצא בזאת.
- עליכם לקבוע את התקציב המינימלי האפשרי – קודם כל, תגדירו מהו תקציב המתאים ביותר למטרה שלכם. עליכם להביא את הכל בחשבון, כאשר הנכם קובעים את התקציב לאירוע עסקי קטן. אל לכם להוציא יותר מדי כסף עבור רק אירוע אחד. ברם, אירועים עסקיים חיוניים יכולים להזדקק לתקציב רב בהרבה לעומת אירועים עסקיים שלא חיוניים.
- שקלו קבלת חסויות לאירוע העסקי הקטן שלכם – השגת אנשים שיעניקו חסות לאירוע העסקי הקטן שלכם עשויה לחסוך לכם הרבה כסף בתהליך הזה. קיימים נותני חסות שמוכנים לממן הכל, לעומת אחרים שיתמכו רק בחלק ממנו.
- השתמשו במדיה החברתית – השתמשו בפלטפורמות של המדיה החברתית, על מנת להגיע לקהלי יעד והן ללקוחות פוטנציאליים. המדיה החברתית מאפשרת לכם להפיץ את הבשורה במהירות ובאפקטיביות מבלי לבזבז זמן או כסף רב.
מה העלות של הפקת אירועים עסקיים?
השאלה אולי הכי משמעותית בתחום של הפקת אירועים עסקיים היא – מה העלות של הפקת אירועים עסקיים? והתשובה לכך הינה כי העלות משתנה בהתאם לבקשות ולרצונות שלכם. העלויות נעות בין חמישה לבין עשרה אחוזים מעלות האירוע. כמו למשל – במידה ואירוע יעלה לכם כמאה אלף ₪ , כי אז עמלת ההפקה תהיה בין חמשת אלפים לבין עשרת אלפים ₪ .
רוצה לדעת עוד על אטרקציות והשכרת ציוד לאירועים? חזור לעמוד הבית >>